Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

تک یکی از معروف ترین برندهای تصفیه آب میباشد که ساخت کشور تاوان میباشد و استانداردهای کیفیت وزیبایی را همراه باهم در تولید دستگاه تصفیه آب رعایت میکند. تصفیه آب CHROME2019-AFT9600 دارای ده مرحله تصفیه آب است و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین فیلتر های تصفیه آی این عمل را به صورت کامل و با دقت ۹۹ درصی انجام میدهد. از آنجا که فیلتر ممبران دستگاه تصفیه آب به گونه ای قلب فرایند تصفیه آب محسوب میشود،این کمپانی با اضافه کردن یلتر محافظ ممبران عمر و کارایی دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش داده است.همچنین تصفیه آب CHROME2019-AFT9600 قابلیت یونیزه کردن و تنظیم PH آب را نیز دارد.قلیایی بودن آب طبق تحقیقات اخیر به صورت قابل توجهی بر سلامت بدن و حتی بهبود برخی از بیماری ها موثر است. دو ویژگی منحصر بفرد این محصول اولا داشتن بدنه استیل ضد زنگ دارای روکش نیکل و کروم است که ظاهر بسیار زیبایی به دستگاه میبخشد.ویژگی دو خاص اینمحصول داشتن سنسور های بسیار حساس به میکروب ها و آلودگی های زیستی فعال و میکرو ارگانیسم ها است که در صورت وجود چنین آلودگی هایی درآب،دستگاه با هشدار های صوتی و تصویری توسط نمایشگر،کاربر را مطلع میسازد. این دستگاه حرفه ای تصفیه آب دارای تمامی تاییدیه های جهانی تصفیه آب از جمله ISO، FDA ، NSF ، WATER QUALITY و CE میباشد.

مشخصات فیزیکی دستگاه تصفیه آب CHROME2019-AFT9600 تک

تصفیه آب CHROME2019-AFT9600 دارای تکنولوژی هوش مصنوعی که به روش اسمز معکوس کار میکند،ظرفیت تصفیه ۱۲ لیتر آب را در ساعت دارد که تقریبا معادل ۲۰۰ لیتر آب تصفیه شده در شبنه روز میباشد.همانطور که گفته شد پایه های نگه دارنده این مدل تصفیه آب از جنس استیل ضد زنگ با روکش نیکل و کروماست و شیر اهرمی استیل بسیار زیبا نیز دارد.وزن دستگاه ۱۹ کیلوگرم است و ظول و عرض و ارتفاعی برابر ۴۲ ،۳۶ و ۵۰ سانتی متر دارد. تصفیه آب مذکور تمامی مواد نا سالم،سرطان زا و مضر موجود در آب را تصفیه میکند و فیلتر های بسیار با کیفیت آن دارای عمر مفید یکساله برای تصفیه آب دارند. مصرف برق دستگاه بسیار کم و معادل ۲۴ ولت میباشد و داشتن آداپتور نیز از دیگر ویژگی های این تصفیه آب خانگی ده مرحله ای است.دمای آب ورودی به دستگاه باید بین ۵ تا ۵۲ درجه باشد و دستگاه با دارا بودن مخزن ذخیره آنتی باکتریال تانک پک قابلیت عبور ب هنگام قطعی برق را نیز دارد. تصفیه آب CHROME2019-AFT9600 قابلیت نصب به یخچال را نیز دارد و دارای رسوب گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی نیز میباشد.

مشخصات فنی تصفیه آب خانگی تک CHROME2019-AFT9600

تصفیه آب خانگی که امروزه با جود آلودگی های فراوان موجود در آب ،به یکی از دستگاه های ضروری موجود در خانه بدل شده است باید بتواند علاوه بر تصفیه آب از گل و لای و مواد معلق و املاح،آلودگی های زیستی و باکتری ها و همچنین کلر و میکروارگانیسم ها و ویروس های زنده را از بین ببرد که تصفیه آب خانگی CHROME2019-AFT9600 علاوه بر از بین بردن تمامی ناخالصی های آب و مواد مضر و میکرو ارگانیسم ها،سختی آب را نیز کاهش دهد و مواد سرطان زا و بو و مزه بد آب را تصفیه کند. در مرحله آخر تصفیه آب، این دستگاه با فیلترهای مینرال و قلیایی ساز و اولترافیلتراسیون و در درجه آخر نیز با استفاده از فیلتر ۴ در ۱ تمامی مواد مفید و مورد نیاز بدن را وارد آب آشامیدنی کند.در زیر ترتیب قرارگیری فیلتر های تصفیه آب را در دستگاه مورد نظر آورده ایم:

  • فیلتر الیافی PP
  • فیلتر کربن پودری UDF
  • فیلتر کربن بلاک CTO
  • فیلتر ممبراین MEMBRANE
  • فیلتر کربن نهایی POST CARBON
  •  فیلتر مینرال MINERAL
  • فیلتر محافظ ممبران PROTECTOR
  • فیلتر قلیایی یونایزر IONIZER ALKALINE
  • فیلتر اولترافیلتراسیون UF
  • فیلتر ۴ در ۱

قیمت دستگاه تصفیه آب CHROME2019-AFT9600

دستگاه تصفیه آب CHROME2019-AFT9600 محصولی وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت آن متفاوت است.لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.