Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

پارچ تصفیه آب اکسل مدل ۲۵

پارچ تصفیه آب اکسل مدل ۲۵ : آب نوشیدنی است که ما روزانه مقدار زیادی از را مصرف می‌کنیم و اصلی‌ترین نیاز بدن محسوب می‌شود. در گذشته آب تصفیه شده چیزی کمیاب بود و هرجایی پیدا نمی‌شد.  اما امروزه تقریبا تمام شهرها از آب تصفیه شده استفاده می‌کنند. با این حال آب شهری هم می‌تواند حاوی موادی باشد که ممکن است برای ما مضر باشند. به همین دلیل خیلی‌ها در خانه‌هایشان هم دستگاه‌های تصفیه اب دارند.

پارچ تصفیه آب اکسل مدل 25

اما دستگاه تصفیه آب می‌تواند پرهزینه باشد و برای مصرف آب آشامیدنی سالم راه‌های ساده‌تری هم وجود دارد. یکی از این راه‌ها استفاده از پارچ‌های تصفیه آب است. پارچ تصفیه آب «اکسل» (Xelle) مدل ۲۵ با حجم کلی ۲.۵ لیتر و یک فیلتر می‌تواند برای مصرف خانگی گزینه‌ی مناسبی باشد. فیلتر قابل تعویض این پارچ تصفیه آب، کلر، املاح، جرم و رسوبات را از آب فیلتر می‌کند. همچنین پارچ کاملا قابل شستشو است و می‌توانید آن را در ماشین ظرفشویی شست‌وشو دهید. این محصول به شکلی طراحی شده است که به راحتی درون درب یخچال قرار می‌گیرد.

آب لوله‌کشی شهری دارای املاح و باکتری‌های بسیاری است که برای انسان مضر است. برخی از این مواد در تصفیه‌خانه و برخی در مسیر مانند لوله‌ها به آب افزوده می‌شود. این مواد علوه بر تغییر مزه یا رنگ و بوی آب، به کلیه‌ها آسیب بسیاری وارد می‌کند. این پارچ آب آشامیدنی خانه‌تان را تصفیه می‌کند. این مدل مزه آب را طبیعی می‌کند. آب‌های لوله کشی شهری توسط کلر تصفیه می‌شود. در آب لوله‌کشی میزان کلر گاهی بیش از حد استاندارد است و همین باعث شده تا آب مزه کلر پیدا کند. اما این ماده فقط تاثیر بر روی مزه ندارد بلکه بسیار خطرناک و سمی برای بدن انسان است. در دراز مدت کلر می‌تواند آسیب‌هایی مانند سنگ کلیه برایتان به وجود بیاورد. با استفاده از این پارچ تصفیه میزان کلر آب کاهش پیدا کرده و در نتیجه آب مزه طبیعی پیدا می‌کند.

این مدل علاوه بر کلر، در کاهش سرب، جیوه و مس تاثیر به‌سزایی دارد. برخی از این املاح مضر در لوله‌های شهری به آب اضافه می‌شود و با استفاده از این پارچ می‌توانید این املاح را کاهش دهید. یکی از ویژگی‌های پارچ تصفیه آب اکسل مدل ۲۵ حفظ مواد مفید است. این مدل کلسیم آب را حفظ می‌کند.با تهیه این پارچ شما موادی نظیر ترکیبات مضر مانند نیترات و سولفات، ناخالصی‌هایی مانند آفت‌کش‌ها و مواد آلی وارد شده به آب و در نهایت  باکتری‌های مضر را از آب آشامیدنی‌تان می‌کاهید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پارچ تصفیه آب اکسل مدل ۲۵”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.