Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

آکوا لاین » دستگاه تصفیه آب خانگی ۸ مرحله ای با برند معروف آکوا لاین محصول کشور با استفاده از جدیدترین تکنولوژی در فرایند تصفیه آب (اسمز معکوس) می باشد. مراحل فیلتراسیون دستگاه ۳ مرحله اول پیش فیلتراسیون جهت حذف ذرات معلق، کلر، سموم شیمیایی و رنگ های صنعتی می باشند.

تصفیه آب (به انگلیسی: Water Treatment)، هر فرایندی است که کیفیت آب را بهبود می‌بخشد تا آن را برای یک هدف خاص مناسب‌تر سازد. هدف استفاده نهایی ممکن است نوشیدن، تأمین آب صنعتی، آبیاری، نگهداری جریان رودخانه، تفریح با آب یا بسیاری از کاربردهای دیگر، از جمله بازگرداندن به صورت امن به محیط زیست باشد. تصفیه آب آلاینده‌ها و اجزای نامطلوب را حذف می‌کند یا غلظت آنها را کاهش می‌دهد به طوری که آب برای استفاده مورد نظر مناسب می‌شود.

مرحله ۴ فیلتر محافظ ممبران جهت جلوگیری از ورود ناخالصی ها به فیلتر ممبران و باعث افزایش طول عمر ممبران می شود و مرحله ۵ فیلتر ممبران جهت سختی گیری و حذف املاح تا ۰.۰۰۱ میکرون و حذف املاح مایع مثل نیترات، نیتریت، جیوه و کلیه عوامل سرطان زا می باشد. مرحله ۶ فیلتر پست کربن جهت حدف طعم و بوی نامطبوع آب و مرحله ۷ فیلتر مینرال جهت افزودن املاح مورد نیاز بدن مثل کلسیم، منیزیم، پتاسیم، روی و سدیم به آب می باشد.

آکوا لاین

آکوا لاین

مرحله ۸ فیلتر قلیایی جهت تنطیم اسیدیته آب و تولید هیدروژن و پایین آمدن پتانسیل اکسید احیا می گردد. نوشیدن آب قلیایی موجب سلامت پوست، مو وبهبود عملکرد معده و روده می شود.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تصفیه کننده آب آکوا لاین مدل RO-LINE800”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 9 =

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.