Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

مدل Max Tec X700 از برند محبوب و به نام اس اس وی دارای هوزینگ های تک اورینگ با گرید غذایی از مواد ABS است  و با وجود تغییرات سخت افزاری اندک قیمت مناسب تری نسبت به سری های بالاتر تصفیه آب های برند اس اس وی دارد. در همه مدلهای تصفیه آب های برند اس اس وی از مگا بوستر ها و مخازن آنتی باکتریال و فیلتر ممبران های آمریکایی استفاده شده است. دستگاه تصفیه آب اس اس وی مدل Max Tec X700 تصفیه آب را در دو مرحله پیش تصفیه و تصفیه توسط فیلتر های پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کربن بلاک،ممبران و پست کربن انجام میدهد. در مرحله فراوری فیلتر های سوپر مینرال و قلیایی ویژگی های مفید لازم را وارد آب میکند. بدنه ی مدل Max Tec X700 از برند اس اس وی  با اسکلت فلزی و رنگ الکترو استاتیک از استحکام بالایی برخوردار است و کمجا بودن آن، دستگاه را برای فضاهای کوچک مناسب میکند.

مشخصات فیزیکی تصفیه آب خانگی SSV مدل Max Tec X700

تصفیه آب خانگی SSV مدل Max Tec X700 دستگاهی هفت مرحله ای همراه با فیلتر سوپر مینرال و قلیایی است که از روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد. طول Max Tec X700معادل ۳۵ ، عرض آن ۲۴ و ارتفاعش ۴۹ سانتی متر است. وزن آن ۱۵ کیلوگرم است وجنس بدنه آن از پلاستیک ABS Food Grade و استیل ضد زنگ است. Max Tec X700 میتواند ۱۶۰ لیتر آب  را در شبانه روز با دقت ۹۹ درصدی تصفیه کند (یعنی تقریبا معادل ۶٫۶ لیتر در ساعت).طول عمر متوسط فیلترهای تصفیه آب SSV مدل Max Tec X700 حدود یکسال است و قطر شلنگ های دستگاه ۱٫۴ اینچ(۳٫۵۵ سانت) میباشد.دستگاه قابلیت نصب به سینک و یخچال را دارد و درحین قطع برق امکان استفاده از آب داخل مخزن آنتی باکتریال آن وجود دارد.ولتاژ برق ورودی این دستگاه تصفیه آب خانگی ۲۲۰ ولت بوده  دارای آداپتور نیز میباشد.شیر برداشت تمام کروم است و دستگاه همراه دفترچه راهنمای نصب ارسال میشود.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب Max Tec X700 برند اس اس وی

دقت فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب  Max Tec X700 برند اس اس وی ۰٫۰۰۰۱ میکرون است و تمامی املاح ،مواد و ترکیبات مضر و ذرات معلق مضر موجود در آب تا قطر ۵ میکرون را تصفیه میکند.فیلتر های موجود در Max Tec X700 به صورت زیر است:

  • فیلتر الیافی پلی پروپیلن
  • فیلتر کربن اکتیو گرانول
  • فیلتر کربن بلاک
  •  فیلتر ممبران
  • فیلتر کربن نهایی
  • فیلتر املاح معدنی
  • فیلتر قلیایی

قیمت دستگاه تصفیه ب خانگی SSV مدل Max Tec X700

دستگاه تصفیه ب خانگی SSV مدل Max Tec X700 محصولی وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت آن تفاوت است.لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.