Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

دستگاه تصفیه آب ۶ مرحله ای سافت واتر با ساخت داخلی و تحت لیسانس تایوان،قیمت بسیار مناسبی نسبت به نمونه های وارداتی دارد وبه این دلیل بسیاری از افراد مایل به خرید این دستگاه هستند.علاوه بر قیمت مناسب مدل JW سافت واتر،این دستگاه قابلیت اضافه کردن مراحل دیکر را نیز دارد.مدل JW سافت واتر به روش اسمز که از روش های دارای تاییدیه سازمان بهداشت جهانی است،آب را تصفیه میکند.به این صورت که دستگاه توانایی تشخیص مولکول های اشباع شده را از اشباع نشده دارد و آنها را تفکیک میکند.سافت واتر مدل JW ذرات معلق مضر وناخالصی ها،کلر،مواد آلی مضر،سختی آب و بو و مزه نامطبوع آب را کاهش میدهد

مشخصات فیزیکی تصفیه آب خانگی Soft Water مدل JW

همانطور که پیش تر ذکرشد این مدل تصفیه آب از برند سافت واتر دارای ۶ فیلتر است و البته قابلیت افزایش تعداد و نوع فیلتر ها را نیز دارد. JW سافت واتر دارای ظرفیت ۸٫۳ ایتر در ساعت تقریبا معادل ۲۰۰ لیتر در شبانه روز. وزن دستگاه ۱۷ کیلوگرم و طول و عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۳۸ و ۲۲ و ۴۷ سانتی متر میباشد. دستگاه داراری فیلتر های پیش تصفیه، ممبران۱۳ لایه ،پست کربن و مینرال است که با ۹۹ درصد دقت آب ورودی را تصفیه میکند.تصفیه آب JW سافت واتر دارای آداپتور میباشد و ولتاژبرق ورودی آن برابر ۲۲۰ ولت است. دمای آب ورودی بین ۵ تا ۵۵ درجه بهترین بازخورد را در این دستگاه دارد. تصفیه آب JW قابلیت نصب زیر سینک یا بر یخچال را دارد و همراه با پک نصب آسان و دفترچه راهنمای نصب فروخته میشود. لازم به ذکر است که در هنگام قطعی برق نیز دستگاه امکان عبور آب را دارد . عمر متوسط فیلتر ها با توجه به میزان سختی واملاح موجود متفاوت و بین ۱۲ تا ۲۴ ماه میباشد.

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل JW

قرارگیری شش فیلتر در تصفیه آب سافت واتر مدل JW به صورت زیر است که همراه با تاثیر تصفیه کنندگی آنها ذکر شده است.

  • فیلتر الیافی PP: حذف ذرات معلق تاقطر ۵ میکرون
  • کربن فعال حاوی کربن پوسته نارگیل: حذف کلر و یونهای مضر
  • کربن بلاک:حذف نیترات ،اوره و فلزات سنگین
  • ممبران ۱۳ لایه: حذف نمک، سختی آب میکرو ارگانیسم ها،میکروب ها و ویروس ها
  • پست کربن: بهبود بو و مزه نامطبوع آب
  • مینرال (مواد معدنی): افزودن مواد معدنی مفید مثل کلسیم،منیزیم و … به آب

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل JW

قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر مدل JW محصول وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت تمام شده آن نیز متفاوت است.لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.