Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

اولانسی از برند های معروف تایوانی هست و این مدل آن یعنی مدل ۵۰۰G-AA یکی از دستگاه های نیمه صمعتی و پیشرفته ی این کمپانی میباشد.در چی تصفیه دستگاه تصفیه آب UF-64U8 سی سی کا اولانسی از فیلتر های ۲۰ اینچی اسلیم استفاده شده و فیلتر کربن اکتیو آن پایه گیاهی دارد و تمامی قطعات داخلی از جمله فیلتر ها و متریال ها دارای گرید غذایی میباشند. خاص ترین ویژگی این مدل دارا بودن دو گیج کنترل کارکرد دستگاه است و تصفیه آب اولانسی دارای اتوفلاش برای شست و شوی ممبران ها میباشد. این مدل از برند اولانسی دارای ظرفیت تولید ۲۰۰۰ لیتری در شبانه روز است و مخزن ذخیره فلزی ۸۰ لیتری دارد.در این دستگاه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات برقی استفاده شده است.

مشخصات فیزیکی دستگاه تصفیه آب اولانسی ۵۰۰G-AA

جنس بدنه تصفیه آب ۵۰۰G-AA از استیل ضد زنگ و پلاستیک است.طول دستگاه ۴۵،عرض دستگاه ۲۵ و ارتفاع آن ۷۹ سانی متر است.با توجه به مخزن ۸۰ لیتری و گیج ها و سایر متریال های فلزی و سنگین، وزن دستگاه بسیار متعادل و برابر ۱۷٫۵ کیلوگرم است. اولانسی ۵۰۰G-AA دارای ۹ فیلتر تصفیه کننده است و با دقت ۹۹ درضد آب را از هرگونه مواد مضر تصفیه میکند.دستگاه دارای آداپتور است و ولتاژ برق ورودی ان ۲۲۰ ولت است.قطر شلنگ های ۵۰۰G-AA برابر ۱٫۲ اینچ یعنی حدود۳ سانتی متر است.دستگاه را میتوان روی دیوار یا پایه نصب کرد و فیتینگ آن به دو صورت خودکار یا فشاری است. تصفیه آب اولانسی ۵۰۰G-AA قابلیت نصب به آبسرد کن و ظرفیت استفاده برای چند واحد یا مصارف زیاد نظیر مدارس یا ادارات را دارد. دستگاه دارای آچار مخصوص هوزینگ های ۲۰ اینچی است و لازم به ذکر است هوزینگ ها نیز تک اورینگ و با قابلیت آب بندب میباشند. ۵۰۰G-AA دو عدد ترانس،دو عدد شیربرقی برای کنترلورود و خروج آب و دو عدد گیج خودکار تنظیم عملکرد است.

مشخصات فنی تصفیه آب نیمه صنعتی اولانسی ۵۰۰G-AA

در اولانسی ۵۰۰G-AA از فیلتر های بسیار قوی و دقت بالا و چند لایه استفاده شده که ۹۹ درصد تمامی مواد آلی مضر واد شیمیایی ریا،نفتی،روغنی، کلر، گل و لای،شن و ماسه و هرگونه آلودگی دیگر را از بن میبرد.انواع این فیلتر ها در تصفیه آب نیمه صنعتی اولانسی به صورت زیر است:

  • فیلتر کربن پودری UDF 20
  • فیلتر کربن بلاک CTO 20
  • ۵ عدد فیلتر ممبران فیلمتک ۱۰۰ گالنی
  • فیلتر کربن نهایی (Post Carbon)

قیمت دستگاه تصفیه آب ۵۰۰G-AA اولانسی

دستگاه تصفیه آب ۵۰۰G-AA اولانسی محصول وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت آن تفاوت است.لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.