Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

خریدتصفیه آب خانگی یکی از نیاز های هر خانه ای است. میدیا یکی از گزینه های شما در فروشگاه ما است.تصفیه آب میدیا یک برند تایوانی است که محصولات ان وارداتی هستند. نمایندگی انحصاری این کمپانی در ایران وجود دارد و خدمات پس از فروش را به راحتی ارائه میدهند. تصفیه آب خانگی میدیا دارای ممبران آمریکایی سیزده لایه است و بهترین کیفیت را دارد. قرارگرفتن ۶ فیلتر در دستگاه جهت پاکسازی آب از آلودگی ها، دقت را در دستگاه بسیار بالا برده است. دارا بودن شیر اهرمی مجزا ، برداشتن آب تصفیه شده تمیز را آسان میسازد.

مشخصات فیزیکی دستگاه تصفیه آب MDV-MR1644-5 میدیا

وزن تصفیه آب MDV-MR1644-5  برابر ۹٫۵ کیلو گرم است و ابعاد آن به ترتیب ۳۷ ، ۲۰ و ۵۰ سانتی متر است.جنس بدنه دستگاه از آهن و پلاستیک است. تصفیه آب میدیا دارای ظرفیت تصفیه ۲۸۵ لیتر آب در شبانه روز را دارد. فیلتر های دستگاه از بهترین کیفیت هستند. طول عمر متوسط فیلتر اول بین ۳ تا ۶ ماه است.فیلتر دوم و سوم طول عمر ۶ ماهه دارند و طول عمر سایر فیلتر ها تا دوسال میرسد.لازم به ذکر است که طول عمر فیلتر ها بسته به نوع و میزان آلودگی آب ورودی متفاوت است. دستگاه با آداپتور کار میکند. میتوان مخزن ذخیره را جداگانه به دستگاه نصب کرد و از آن برای عبور آب هنگام قطعی برق اسفاده کرد.

مشخصات فنی تصفیه آب خانگی MDV-MR1644-5

تصفیه آب MDV-MR1644-5  به روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد و دارای ۶ مرحله فیلتر است.فیلتر قلب دستگاه یعنی ممبران از بهترین کیفیت و آمریکایی است.سایر فیلتر ها نیز بسیار ممرغوب هستند. فیلتر ها میتوانند املاح معلق، کلر ،زنگ آهن، آلودگی های میکروبی ،سختی آب و طعم و بوی نامطبوع آب را با دقت ۹۸ درصد تصفیه کنند. ترتیب قرارگیری فیلتر ها به صورت زیر است:

  • فیلتر پلی‌پروپیلن PP
  • فیلتر کربن فعال
  • فیلتر کربن فعال فشرده
  • فیلتر ممبراین 
  •  فیلتر پست کربن
  • فیلتر پست مینرال

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی میدیا MDV-MR1644-5

دستگاه تصفیه اب خانگی میدیا MDV-MR1644-5 محصولی وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت آن متفاوت است.لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصفیه آب میدیا MDV-MRO1644-5”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.