Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

سی سی کا یکی از برند های معروف در زمینه تصفیه آب است که این مدل فوق حرفه ای تصفیه آب را با قابلیت انرژی زا کردن آب و کم کردن سختی آب تولید کرده است.حوزینگهای نصفیه آب این دستگاه دوبل اورینگ میباشند قابلیت آب بندی بهتر و تصفیه بهتر آب رااز هرگونخ ناخالصی با دقت ۹۹٫۹۹ درصد پاک میکند.تصفیه آب CCK RO+ORP+ENERGY همچنین دارای تانک پک ذخیره آب ۱۵ لیتری و فیلتر ممبران ۱۳ لایه آمریکایی است که بهترین فیلتر موجود در زمینه ممبران تصفیه آب میباشد. برند تصفیه آب سی سی کا تایوانی است اما تحت لیسانس آمریکا دستگاه های خود را میسازد و خدمات پس از فروش مادام العمر و گارانتی طلایی یکساله به محصولات سی سی کا تعلق میگیرد.

مشخصات فیزیکی دستگاه تصفیه آب CCK RO+ORP+ENERGY

از ویژگی های منحصر به فرد این مدل تصفیه آب وزن بسیار کم به نسبت تعداد فیلتر های دستگاه میباشد که این امر تصفیه آب CCK_RO+ORP+ENERGY را به راحتی قابل حمل میکند. وزن دستگاه تصفیه آب هشت مرحله مورد نظر ۵ کیلوگرم است وبدنه آن از جنس استیل است. تصفیه آب CCK_RO+ORP+ENERGY از برند معروف سی سی کا ظرفیت تصفیه ۲۲۰ لیتر آب را در شبانه روز دارد و علاوه بر آن تانک پک ذخیره ۱۵ لیتری نیز به دستگاه امکان برداشت آب در هنگام قطعی برق را نیز میدهد. طول این تصفیه آب ۳۰ سانتی متر و عرض و ارتفاع آن به ترتیب ۲۰ و ۴۰ سانتی متر میباشد که به طور قبل توجهی کوچکتر از سایر تصفیع آب ها با قابلیت مشابه میباشد و مناسب افرادی است که فضاهای محدودی دارند اما نوشیدن آب آشامیدنی کاملا سالم و حتی مفید برای بدن،برایشان اهمیت دارد. عمر متوسط فیلتر های تصفیه آب دستگاه یک سال است و همچنین یک پک فیلتر یدکی هم همراه دستگاه میباشد. این دستگاه با برق ۲۴ ولت به تصفیه آب میپردازد و دارای آداپتور نیز هست. تصفیه آب مذکور را میتوان زیر سینک و یا به یخچال نصب کرد و با توجه به ظهر زیبا و مگا بوستر و پمپ بی صدا و بدون لرزش آن، دیگر لازم نیست نگران سر و صداهای تصفیه آب باشید.

مشخصات فنی RO+ORP+ENERGY سی سی کا

همانطور که گفته شد فیلتر های استفاده شده در CCK_RO+ORP+ENERGY بهترین و با کیفیت ترین فیلترهای تصفیه آب میباشند و تا ۹۹٫۹۹ درصد ناخالصیها و تمامی مواد مضر آب را تصفیه میکنند. ترتیب قرارگیری و کارکرد هریک از فیلترهای تصفیه استفاده شده در تصفیه آب CCK_RO+ORP+ENERGY به صورت زیر است:

  • فیلتر تصفیه پلی پروپیلن :تصفیه گل و لای و شن و ماسه و ذرات معلق
  • فیلتر تصفیه کربن پودری(دارای پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل): حذف رنگ و طعم و بوی نامطبوع آب و مواد آلی و کلر موجود در آن.
  • فیلتر کربن بلاک (با پوسته سفید از جنس پوسته نارگیل):تکمیل عملکرد فیلتر تصفیه مرحله پیش
  •   فیلتر ممبراین :تصفیه ناالصی ها و سختی آب ،مواد شیمیایی و نیترات دار و آلودگی های میکروبی
  • فیلتر کربن خطی :بهبود بو و مزه آب
  • فیلتر مواد معدنی  (مینرال): حفظ مواد معدنی و املاح مفید بدن
  • فیلتر  قلیایی کننده  : تنظیم PH آب حهت عملکرد بهتر سیستم گوارش و اعصاب و لاغری و مفید برای بیماران
  • فیلتر LIFE ENERGY : وارد کردن ترکیبات خاص به آب و عامل شکست های مولکولی آنرژی زا

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل CCK_RO+ORP+ENERGY

دستگاه تصفیه آب خانگی سی سی کا مدل CCK_RO+ORP+ENERGY محصولی وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت آن متفاوت است.لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.