Safe Payment

Pay with the world’s most
payment methods.

Confidence

Protection covers your
purchase

Worldwide Delivery

Ship to over 200 countries
& regions.

Hotline:

(+۱۲۳) ۴۵۶ ۷۸۹
(+۱۲۳) ۶۶۶ ۸۸۸

توضیحات

تصفیه آب شش مرحله ای آکوا بست یکی از بهترین دستگاه های تصفیه اب موجود در بازار است. که علاوه بر تصفیه آب به صورت صد در صدی، با استفاده از فیلتر قلیایی و مینرال آب قلیایی ارای مواد معدنی مفید را حویل میدهد.این تصفیه اب همچنین در مرحله آخر با استفاده از اشعه ماوراء بنفش کاملا بی خطر برای بدن، هرگونه آلودگی زیستی را از آب پاک میکند. تصفیه آب AB 6 با حذف کلر و رسوبات موجود در آب شهری اولا از آسیب به بدن شما جلوگیری میکند. همچنین رسوب گیری سماور و کتری را از بین میبرد. شرکت سازنده این تصفیه آب تایوانی است. بسیار معروف و خوشنام در زمینه تصفیه آب است.

مشخصات فیزیکی دستگاه تصفیه اب AB 6 آکوا بست

تصفیه اب AB 6 به روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام میدهد، که بهترین روش تصفیه اب این روزها است. ظرفیت تصفیه اب این دستگاه ۱۲ لیتر در ساعت یعنی تقریبا معادل ۲۸۰ لیتر در روز است، که به خوبی جوابگوی نیاز روزانه مصارف خانگی است. وزن تصفیه اب AB 6 معادل ۱۸ کیلوگرم است و طول و عرض و ارتفاع آن ۵۳ و ۴۲ و ۴۷ سانتی متر است. قطر شلنگهای عبور دهنده آب ۱٫۴ اینچ (تقریبا ۳٫۵ سانتی متر) میباشد. ولتاژبرق وروذی مورد نیاز ۲۴ ولت است. جنس بدنه تصفیه اب AB 6 از استیل ضد زنگ و پلاستیک است. قابلیت نصب به یخچال یا زیر سینک را نیز دارد. مخزن ذخیره آب تصفیه شده ۱۲ لیتری برای دستگاه تعبیه شده است. در زمان قطعی برق امکان استفاده از آب تصفیه شده را میدهد. شیر استیل و بزرگ این دستگاه بسیار شکیل است و ظاهر زیبایی را بعد از نصب به ارمغان می آورد. همچنین تمامی قطعات استفاده شده در این تصفیه آب ۶ مرحله ای آنتی باکتریال هستند. علاوه بر این فیلتر فرابنفش گند زدا هرگونه باکتری، ویروس و میکرو ارگانیسم احتمالی آب را از بین میبرد.

مشخصات فنی تصفیه اب خانگی آکوابست AB 6

از ویژگی های منحصر به فرد این تصفیه اب خانگی داشتن سیستم عیب یاب خودکار است. علاوه بر این موضوع منحصر به فرد در تصفیه اب AB 6 تصفیه ۱۰۰ درصدی هرگونه  آلودگی مضر آب از دیگر ویژگی های این تصفیه اب است. این دستگاه قادر به تصفیه و پاک سازی املاح معلق تا ۵ میکرون از جمله شن و ماسه و گل و لای ،کلر و ترکیبات مشتق از آن، حذف املاح مایع نیترات دار آب، بو و طعم نامطبوع و هرگونه آلودگی میکروبی و زیستی است. همچنین همانطور که گقته شد در مراحل آخر فیلتر های مینرال و قلیایی هرگونه ماده مورد نیاز و مفید برای بدن را به آب اضافه میکنند. فیلتر های تصفیه کننده موجود در دستگاه که تصفیه اب را به طور کامل و به بهترین شکل انجام میدهند در زیر آمده اند:

  • فیلتر الیافی pp
  • فیلتر کربن پودری UDF
  • فیلتر کربن بلاک CTO
  •  فیلتر ممبراین MEMBRAN
  • فیلتر کربن نهایی POST CARBON
  • فیلتر MINERAL

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی AB 6  آکوا بست

دستگاه تصفیه اب انگی AB 6 آکوابست محصولی وارداتی بوده و تبعا با تغییر نرخ ارز قیمت آن متفاوت است. لذا خواهشمندیم جهت دریافت قیمت دقیق محصول از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تصفیه آب آکوابست AB 6”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =

اطلاعات فروشنده

  • فروشنده: admin
  • آدرس:
  • هنوز امتیازی دریافت نکرده است.